Müşteri memnuniyetine ilişkin değerlendirmelerde bulunmak amacıyla anket çalışmaları gerçekleştirebilmek,
Çağrı merkezi operasyonlarımızın kalite ve uygunluk denetimini sağlayabilmek,
Şikayet ve geri bildirimleriniz doğrultusunda şirket içi inceleme ve değerlendirme süreçlerini yürütmek, gerekli hallerde iç disiplin uygulamalarını devreye alabilmek[SE2]
amaçlarıyla, temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebebiyle işlenmektedir.
İletişiminiz sırasında, tarafımızca açıkça talep edilmedikçe; mevzuat gereği açık rızanız olmadan işlenmesi mümkün olmayan kişisel veya özel nitelikli kişisel verilerinizi paylaşmamanızı önemle rica ederiz. Bu tür verilerin tarafımıza iletilmesi halinde, söz konusu verilerin yukarıda belirtilen amaçlarla işlenmesine açık rıza gösterdiğiniz kabul edilecektir.
Kişisel verileriniz, gerekli olan hallerde ve belirtilen amaçlarla sınırlı olarak;
iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi ile iş süreçlerimizin devamlılığı ve geliştirilmesi adına Takı Kuyumculuk hizmet sağlayıcılarına,
iş süreçlerinin yürütülmesi, raporlama ve denetim faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla grup şirketlerine,
hukuk işlerinin takibi amacıyla birlikte çalışmakta olduğumuz yasal takip süreçleri ile ilgili zorunlu kişilere ve danışmanlarımıza aktarılmaktadır.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun, ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11. maddesinde sayılan taleplerinizi, “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ” uyarınca Takı Kuyumculuk’a iletebilirsiniz.
Yükleniyor...
Bu site
Qukasoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.